everything in here ,it supposed to be

mtb+nabel vs HS

| Monday, July 13, 2009
ari nie ade pehimpunan.
tpi pehimpunan di batalkn.
n xdek org relief kelas kite..
jdik kiteorg lepak n maen2.
pompuan men tin.
aku dok belakang relax2 la an.
pastu nmpk org baling2 bende.
n aku tgk betol2.
aku punye pncilbox melayang di udara.
dlm tu ade pen pemberian ayah aku.
mesti kene hargai.
aku da suro dorg(ams,azik) bernti.
tpi dorg xnk.
sampai turn ams nk baleng.
aku sepak tgn die.
pncilbox aku jatoh.
aku tgh panas2.
azik gelak2 an.
aku tanpe membuang mase.
mencari die punye pncilbox dlm beg die.
pncilbox die latest plak tu.
tpi.
ape aku kesa.
die baleng2 pncilbox aku.
aku pown kene la baleng blek.
setelah aku jumpe n tros aku baling at bai.
pastu bai pulak bling kt niezam.
n passing2.
azik tekapai2 an.
pastu azik da dpt tgkp.
die panas dgn aku.
die rmpas pncilbox aku.
n die baleng jejaoh.
dlam ati aku(ehhh..melebeh nmpk..!da baleng aku punye da la.)
aku bgng aku sepak muke die skali.
n die mule la nk tumbok2 aku.
pastu tetibek bai dri belakang kaco stim.
die bekap aku an.
bai pon bebel la at azik.
da bebel2.
nabel plak kaco.
dorg pulak gado.
smpai men nme bpk2 lgi.
n
at last..
smpai la mtb aku untok bekap aku.
da mara2 n tudo menudoh an
pastu.
azik muke die da kemerah merahan..
n mate die da mera jugak .
berair lak tuh.
kiteorg bla la bile da nmpk die nanges.
n tamat la..

THE END

No comments:

Post a Comment