everything in here ,it supposed to be

Hari penuh Keinsafan

| Thursday, July 16, 2009
ari nie kiteorg best.
sbb kiteorg dpt on9 kt blek ictl.
Thanks to Cikgu Nor Zilawati sbb bgi kiteorg on9.
tpi pc kt sne stuck.
xckop ram kot.
saba je la.
tpi tetap leh on9.
n then aku bru la nk add Megan Fox.
biase la.
peminat setie wei,
hah
pastu niezam soh aku bukak gamba megan.
aku da tau die cun.
da la,.
hah
pastu aku pon bukakbukak.
YA ALLAH !
tuuuuuuuuuuuuuuuuutttttttt.
pastu aku pown close tab tu.
n then bunyik loceng.
aku pown shut down segera.
dgn penoh KEINSAFAN
lepas tu.
kiteorg masok kelas.
kiteorg pon mengeluarkan barang2 yg da dibli.
tpi aku sorg je sala bli.
org soh bli gam UHU
aku bli gam GAJAH
same ke?
haha
cikgu soh buat arca.
n aku partner dgn muhaimin.
kiteorg buat dgn semagat.
hah.
gam gajah da la kuat gile.
tkot aku.
mse tengah buat.
jari aku tekene gam tu.
da la byk.
huh.
aku da panic.
aku gosok kt pasir pown xjalan
sampai luke.
hah
pastu aku pown da xdek semangat da.
muhaimin je suke buat lagi.
at last.
arca pown xjdik.
yg jdik meja(bak kate muhaimin,padahal xdek rupe meja pon)

n then rehat.
lepas rehat.
ust soh kiteorg msok library
ade ust nk bentgkn.
ust bentangkan tajuk zakat fitrah.
lepas blaja2.
kiteorg pon soh ust bukak vids tok insapkan diri.
mase ust bukak.
da lme2 sket.
air mate aku pon belinang,
byk lak tu.
sekang da insap skit.
tpi ade la KEINSAFAN dri muhaimin.
tgk gelak2.

da abes !


THE END

4 comments:

Zener said...

haha...insap kpale otak ko

ini saya said...

wooo .
air mate berlinang .
dasyat tu .
ye ye je kau .
haahaa ,

Mohd loqman Mohd basori said...

ahaha.
nanges la wei.
yg byk kuar tu xde la.
hahaha

Mohd loqman Mohd basori said...

Rayzenium :

insap sket je la.

Post a Comment